اطلاعیه ارائه گواهی پذیرش مقالات در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
13 اردیبهشت 1402
اطلاعیه ارائه گواهی پذیرش مقالات در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک

پژوهشگران و ارائه‌دهندگان مقاله در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک برای دریافت گواهی پذیرش مقالات خود به سایت کنفرانس به نشانی https://www.ictte.ir/author  مراجعه نمایند.

طبق اعلام کمیته اجرایی نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک، گواهی پذیرش مقالات پذیرفته‌شده، براساس اطلاعات موجود پژوهشگران محترم در پنل کاربری آنها صادر شده و می‌توانند با مراجعه به پروفایل خود در سایت کنفرانس، پس از درج نام کاربری و رمز عبور، گواهی خود را دریافت کنند.

همچنین لینک مقالات پذیرفته‌شده در سایت نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک، بصورت پیامکی برای پژوهشگران گرامی ارسال شده تا آنها از این طریق به راحتی بتوانند به گواهی پذیرش مقاله خود دسترسی داشته باشند.

از پژوهشگران تقاضا می‌شود اطلاعات ثبت‌شده خود را با دقت مطالعه و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت مراتب را به دبیرخانه کنفرانس به شماره 96018908-021 اعلام نمایند.

شایان ذکر است با توجه به اینکه دریافت گواهی پذیرش مقالات بصورت آنلاین از سایت کنفرانس امکانپذیر است، گواهینامه کاغذی برای شرکت‌کنندگان ارسال نخواهد شد.