به منظور ارائه آخرین دست آوردها وفن‌آوری‌های صنعت حمل و نقل و ترافیک و آشنایی با نرم‌افزارها و راهکارهای ترافیکی و صنایع مرتبط با حمل ونقل و ترافیک ، در روزهای برگزاری کنفرانس در 15 و 16 اسفندماه، نمایشگاه جانبی کنفرانس در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه مورد بازدید کلیه مقامات و مدعوین کنفرانس بویژه شهردار تهران و معاونان ایشان قرار خواهد گرفت. از این رو شرکت‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و مراکز علمی و دانش بنیان و کارآفرینان برتر حوزه حمل و نقل و ترافیک می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، ضمن ارائه دست‌آوردها و توانمندی‌های خود مستقیما با متولیان امر حمل و نقل و ترافیک ارتباط برقرار کنند.

با عنایت به محدودیت فضا و ظرفیت پذیرش در نمایشگاه، اولویت با شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان و علمی خواهد بود که راهکارهای مهندسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک ارائه می‌کنند. 


بدینوسیله از کلیه دانشگاه‌ها، انجمن‌ها و مؤسسات علمی و پژوهشی و شرکت‌های مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک دعوت می‌شود تا برای حضور در نمایشگاه جانبی "نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک"، نسبت به تکمیل فرم درخواست شرکت در نمایشگاه اقدام و مراتب را به دبیرخانه کنفرانس به آدرس پست الکترونیکی conference19@ictte.ir و شماره فکس 88828256(داخلی 7098) ارسال کنند.

محصولات پیشنهادی برای ارائه در نمایشگاه، می‌تواند متناسب با یکی از محورهای زیر باشد:
• ارائه آخرین دست‌آوردها و قابلیت‌های نرم‌افزارهای شبیه‌سازی و برنامه‌ریزی حمل و نقل و ترافیک
• ارائه محصولات پژوهشی و مطالعاتی نظیر کتب تألیف یا ترجمه شده، دستورالعمل‌ها و ضوابط حمل و نقل و ترافیک، مولتی‌مدیا و نرم‌افزارهای تخصصی و ...
• ارائه دست‌آوردهای مرتبط با ارتقاء دانش و توسعه تکنولوژی و فن‌آوری‌های نوین
• ارائه آخرین تولیدات داخلی مرتبط با سیستم‌های هوشمند حمل و نقل
• اختراعات و نوآوری‌های داخلی و خارجی انجام شده در زمینه حمل و نقل و ترافیک
• محصولات و کالاهای تولیدی مرتبط با صنعت حمل و نقل و ترافیک